Våre fokusområder


Formålet med selskapets forretningsstrategi er å tydeliggjøre våre overordnede, langsiktige og felles satsingsområder. Selskapets prioriteringer gjenspeiler vår visjon om å bli verdens mest moderne og miljøvennlige slakteri- og filetfabrikk og vi skal måles på medarbeidertilfredshet, verdiskaping, kundetilfredshet og bærekraftig utvikling.

For å sikre konkurransekraft og lykkes med langsiktig verdiskaping, må vi balansere kundeorientering med effektiv drift. Sentrale bærebjelker for å lykkes er en sterk merkevare, sikker, fleksibel og kostnadseffektiv drift og relevant og fremtidsrettet kompetanse. En grunnleggende forutsetning for langsiktig verdiskaping, er bærekraftige valg og løsninger.

 

Engasjerte og kompetente medarbeidere

 

Innovativ og bærekraftig utviklig

 

Kostnadseffektiv og lønnsom drift

 

Fornøyde og lojale kunder